زندگی خصوصی یک دختر

هرثانیه نبود تو برایم سالیست:>

زندگی خصوصی یک دختر

هرثانیه نبود تو برایم سالیست:>

درباره بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم

لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ

و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین


ناپلئون 26 ساله
من خانمی ناپلئون 24 ساله
سه سال از بودنمون می گذره
هرروز به بهم رسیدن نزدیک میشیم

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۹۴، ۲۰:۲۶ - پرنسس یخ
    آمین
نویسندگان
۱۰ تیر ۹۴ ، ۲۰:۲۸

تولد ناپلئون من مبارک


تولد تو بهترین اتفاق برای من هست هر چقدر هم خدارا شکر کنم کم هست تو بهانه ای برای زندگی،برای نفس کشیدن منی

هر نگاهت عمر دوباره ای هست برای من

تو بهانه ای هستی برای زندگی

مردمن،مرد زندگی من برای بودنت ممنونم ببخش که نشد تولدت کنارت باشم

دلم پیش تو هست و خودم دور از تو اصلا خدا تو را برای دلم من آفرید،برای تنهایی من برای زندگی من تولدت مبارک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۰
خانمی ناپلئون

نظرات  (۲)

تولدش مبارک باشه انشالله کنار همدیگه ۱۲۰ سالگیشو جشن بگیرین عزیزدلم و به همه ارزوهای قشنگتون برسین
پاسخ:
مرسی گلم
منم تولد نامزدت رو تبریک میگم...ان شالله سال آینده تولدش رو 

توی  خونه خودتون کنارهم جشن  بگیرید.
پاسخ:
مرسی گلم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">