زندگی خصوصی یک دختر

هرثانیه نبود تو برایم سالیست:>

زندگی خصوصی یک دختر

هرثانیه نبود تو برایم سالیست:>

درباره بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم

لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ

و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین


ناپلئون 26 ساله
من خانمی ناپلئون 24 ساله
سه سال از بودنمون می گذره
هرروز به بهم رسیدن نزدیک میشیم

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۹۴، ۲۰:۲۶ - پرنسس یخ
    آمین
نویسندگان
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۷

شروع امروز ناپلئون و من


صبح ناپلئون زنگ زده منم خوابالو جواب دادم بله

میگه:نمیگی من میمیرم

میگم چرا؟خدا نکنه

میگه: از دلتنگی

بعد که قطع کرده میبیبنم دوبار دیگه زنگ زده و من بیدار نشدم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۳
خانمی ناپلئون

نظرات  (۱)

سلام ؛

پست مفیدی بود ، خوشحال می شم از آخرین پست سایت من هم دیدن کنی

عنوان مطلب : تلاش برای ترور منجی آخر الزمان !


خوشحال می شم نظرت را راجع به این مطلب بدونم .

http://ariae.ir/30256-Emam-zaman.html

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">